תקלה עולמית בוואטסאפ / מפה עולמית של הקורונה - JHaringan - גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . Il y a 2 jours. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.

Il y a 3 jours. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from i.imagesup.co
גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. Il y a 3 jours. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. Il y a 3 jours.

כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות.

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: Il y a 2 jours. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. Il y a 3 jours. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם · יפן זקוקה נואשות לשינוי. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. Il y a 2 jours. Il y a 3 jours.

שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסומשתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

Il y a 3 jours. וואטסאפ | mako
וואטסאפ | mako from img.mako.co.il
גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. Il y a 2 jours. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. Il y a 3 jours. Il y a 2 jours.

הקריסה ברשתות דווחה בין השאר .

גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ,. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. Il y a 2 jours. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. Il y a 3 jours. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. Il y a 3 jours. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות.

משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. Il y a 2 jours.

Il y a 3 jours. James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from i.imagesup.co
Il y a 2 jours. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. Il y a 3 jours. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת:

Il y a 3 jours.

שיתוף בפייסבוק שיתוף בוואטסאפ הורדת האפליקציה העתק קישור. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. Il y a 2 jours. סרוגים | משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . Il y a 3 jours. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. כמו כן, גם הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, אינן עובדות. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, .

תקלה עולמית בוואטסאפ / מפ×" עולמית של ×"קורונ×" - JHaringan - גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ.. Il y a 2 jours. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מועמד מפלגת השלטון הוא הדבר הכי רחוק מכך. גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם.